Scouts Borsbeek presents: 💚MUCHO MOJITO💚

De vriendenkring presenteert: Dimanche Deluxe 2024!

De wouters verkopen dit jaar kerstkaartjes om er een spetterend kamp van te maken! Elk pakketje bestaat uit drie prachtige kaartjes gemaakt door leiding en kost slechts 6 euro.

Beste Lezer,

De periode van sneeuw, warmte, gezelligheid en Mariah Carey op repeat is aangekomen. Maar spijtig genoeg brengt de kerstperiode ook een hele hoop kopzorgen met zich mee, zoals:

De vriendenkring van Scouts Borsbeek presenteert: HET BAL VAN DE 70

Het is weer zo ver, de jaarlijkse marsepeinverkoop komt er weer aan. Dit jaar gaan we op 12/11 tussen 13u en 16u van deur tot deur in Borsbeek om onze heerlijke marsepein te verkopen.

Het nieuwe scoutsjaar kan stilletjes aan van start gaan - en dit vieren we traditioneel met de overgang! Ook zullen de nieuwe leidingsploegen en groepsleiding voorgesteld worden.

Naar jaarlijkse gewoonte organiseert onze vriendenkring een BBQ om het scoutsjaar af te sluiten op 25 juni! Nadat de groep een hele dag op uitstap is geweest, verwelkomt de vriendenkring jullie graag voor een heerlijke BBQ.

De welpen en kabouters van Scouts Borsbeek verkopen dit jaar weer postkaartjes om centjes te sparen voor hun kamp! Een pakketje bevat drie kaartjes en kost €5. Hieronder staan afbeeldingen van de designs.

De 'Jinosauriers' van onze scouts zijn er terug met alweer een spetter van formaat! EEN HAMBURGERSLAG met verschillende hamburgers en frietjes!

Pagina's

Abonneren op Nieuws