BBQ 2019

30/06/2019 - 16:30

Voor diegenen die er niet bij konden zijn op onze brunch 'Dimanche Deluxe': geen probleem! U krijgt namelijk een volgende kans op een heerlijke maaltijd tijdens onze alom bekende BARBECUE op zondag 30 juni 2019!

U bent allen welkom voor een aperitief vanaf 16u30 aan de scoutslokalen. De kinderen zijn die dag samen met de leiding op groepsdag, waarna ze uitgehongerd kunnen aanschuiven voor deze heerlijke bbq. Als iedereen er is (rond 17u) , zal het buffet opengaan.

Op het menu staat een basispakket met aardappelen, brood, pasta, verse groenten en sausjes (€6) en wat er voor jou op de barbecue gelegd wordt, kan je zelf kiezen:
•    Worst (€2)
•    Kipsaté (€3)
•    Biefstuk (€4)
•    Scampribrochette (€3)
•    Veggieburger (€3)
Voor de kleintjes zijn er ook hotdogs (€2) voorzien.

Inschrijven kan tot en met dinsdag 25 juni via volgend inschrijvingsformulier:

Indien u betaalt voor dinsdag 25 juni krijgt u van ons een gratis aperitief aangeboden!

-- Heeft u tijd en zin om (in afwachting van de terugkomst van uw kind) een handje te helpen met de voorbereidende werken van de BBQ? Dan bent u van harte welkom vanaf 15u in onze scoutslokalen. Graag even bevestigen via vriendenkring@scoutsborsbeek.be --

Alvast bedankt voor jullie steun en hopelijk tot dan! Let’s bbq!
de leiding & vriendenkring van de 70