Inschrijving/wachtlijst nieuwe leden

Afgelopen zaterdag werd het nieuwe scoutsjaar ingezet op de overgang. Hier gingen ook de inschrijvingen door van de nieuwe leden. Kon je er niet bij zijn of heb je toen de inschrijvingslink niet kunnen vullen? Dan kan dit nog via deze site: https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/client/formulier.html#/lidworden?groep=A2170G

Let wel op: alle plekjes bij de kapoenen, kabouters, welpen en jonggidsen zijn ingenomen. Wanneer je dus je kind voor deze tak inschrijft kom je op de wachtlijst terecht. Wanneer er dan een plekje vrijkomt word je gecontacteerd en hebben wij ineens jouw gegevens. Bij de jonggidsen, jongverkenners, gidsen en verkenners zijn er wel nog enkele plekjes vrij. De inschrijving is in orde wanneer je een persoonlijke bevestigingsmail krijgt van de groepsleiding.

De Taktie met het maandprogramma en de leidraad zijn vanaf nu ook te vinden op de site.

Verder nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via groepsleiding@scoutsborsbeek.be.