Italiaslag 17&18/10

Beste ouders, leden, vrienden, (oud)leiding en sympathisanten,
De givers van de 70 organiseren ook dit jaar weer hun welgekende italiaslag. Omwille van onze goede vriend Covid-19, wordt het dit jaar een ander concept, namelijk een echte Take-out!
Op 17 en 18 oktober kunnen jullie een volledig menu afhalen op het Mertensplein. Dit kan op zaterdag tussen 16u00 en 20u00 en op zondag tussen 12u00 tot 20u00, telkens in tijdspannes van 20 minuten. De maaltijden worden warm en take-out klaar meegegeven! Ze kunnen ook op voorhand afgehaald worden om later op te warmen.
Geniet samen met jullie bubbel van overheerlijke pasta’s en steun daarmee onze givers. Zo kunnen zij ook dit jaar een onvergetelijk kamp meemaken.
Inschrijven voor de verschillende tijdspannes en bestellen kan via onderstaande link tot woensdag 14 oktober. Betaling gebeurt via overschrijving.
Link inschrijving:
………..
Alvast bedankt en tot dan!
Givers en giverleiding Scouts Borsbeek