Overgang 2018 - 60 jaar 70!

Beste ouders Het nieuwe scoutsjaar kan stilletjes aan van start gaan - en dit vieren we traditioneel met de overgang op zaterdag 22 september! Ook zullen de nieuwe leidingsploegen en groepsleiding voorgesteld worden (spannend!). De overgang zal zoals altijd doorgaan op het Fort III, op de graspleinen naast de speeltuin. De bereikbaarheid is het beste via de Verlengde Schanslaan. We vieren dit jaar het zestigjarig bestaan van onze scouts. Er zullen dus heel wat leuke verrassingen zijn voor jong en oud om het nieuwe scoutsjaar extra feestelijk in te zetten!

PLANNING:

- 14u30: Start van de inschrijvingen voor nieuwe leden. De plaatsen zijn zoals altijd beperkt en gegeerd, op tijd komen is dus de boodschap.

- 15u00: Start van de overgang zelf. Nieuwe leden en leden die overgaan naar een volgende tak doorlopen een klein parcours aangepast aan hun leeftijd. Er zal een tuinslang aanwezig zijn om je achteraf af te spoelen, maar reservekleren zijn zeker en vast aan te raden.

- 17u00: Start van de avondshow. In deze show worden de nieuwe leidingsploegen voor het volgende scoutsjaar voorgesteld (en misschien wordt er ook wel een mopje of twee verteld).

- 18u00: BIRTHDAY SURPRISE

- 18u30: Optreden Oriens

- 19u30: Optreden Drive By Heroes

- 20u30: Start van een gezellig kampvuur om de avond af te sluiten.

De vriendenkring voorziet doorlopend verfrissingen, en vanaf 15:30 zullen er hamburgers, frietjes, hotdogs & soep te verkrijgen zijn aan democratische prijzen. Zin om de scouts te steunen door een dessertje te voorzien? Stuur dan even een mailtje naar vriendenkring@scoutsborsbeek.be!

De (groeps)leiding