Prehistory Party Jins 17/2/2023

Weet je nog vroeger? Toen alles beter was? Dat is vanaf nu verleden tijd want de Jins van scouts Borsbeek en Xaverius (aka Jinosauriërs) komen met een heuse Prehistory Party! Voor iedereen die zich graag terug jong wilt voelen! Ben je een ouder of (oud)leiding? Haal dan je dansbenen maar boven. Het wordt een ware flashback naar je studententijd.

Meer info volgt snel, maar hou alvast vrijdag 17 februari 2023 vanaf 21u vrij! Ben jij helemaal overtuigd? Koop je ticket aan 5 euro per stuk! Vul je naam en de hoeveelheid tickets in dat je graag zou willen. Stort het bedrag naar BE36736077349581 met de vermelding ‘naam + prehistory party’. Zo geniet je van een voordeliger ticket én moet je niet aanschuiven! Dikke win-win. Deze voorverkoop loopt nog tot 10 februari.

Volg het facebookevenement voor alle nieuwtjes. Het wordt een knaller!

Groetjes de jins van Xaverius en Borsbeek